Welcome to Hot SA Deals

If this is your first visit to www.hotSAdeals.co.za please browse freely and enjoy the deals. If you would like regular updates please follow the website by adding your email address to the "Subscribe via email" section in the righthand column or add "hotsadeals" to your facebook or twitter account.

If you would like me to post a deal that you found please email me on hotsadeals@gmail.com or click on "Report a Deal" in the right hand column.

The aim of this website is to report on any major discounts, coupons, fire sales and specials that will save you, the consumer, lots of money.

Tuesday 26 April 2011

DEALS: 2 x PS3, Xbox 360, Wii or PC Games for R375 (2 for £25) @ the hut


The hut is offering 2 games for R375 (worked out on 25% customs and includes delivery).
Follow the link below to access the deal.

The Hut 2 for £25 Deal

Some of the games on offer:
  • Fallout New Vegas
  • Fallout 3
  • Lego Harry Potter Year 1-4
  • Splatterhouse
  • Mass Effect 2 (PC & Xbox only)
  • Enslaved
  • Left 4 Dead 2
  • and many more

1 comment:


  1. Nửa năm sau, Vương Lâm mang theo Lôi Thú, hóa thành lôi quang, biến mất ở trong tinh không, thẳng hướng Vân Hà Tinh mà đi.

    Trong tinh không rực rỡ, những đám tinh vân dày đặc, đang ở trên Lôi Thú, bên tai văng vẳng từng trận sấm đánh, tốc độ của Vương Lâm, đã đạt tới cực nhanh.

    - Việc này nếu có thể thành công, tính kim loại của Thiên Nghịch Châu liền có thể viên mãn. Tới lúc đó, liền có thể nhận chủ, chỉ có điều không biết, sau khi hạt châu Thiên Ngịch này viên mãn, có thể có thần thông gì hay không.

    Vương Lâm trong lòng chờ mong, hướng về phía Vân Hà Tinh bay đi.
    dong tam
    game mu
    cho thuê phòng trọ
    cho thuê phòng trọ
    nhạc sàn cực mạnh
    1900 6516 tổng đài tư vấn luật miễn phí
    văn phòng luật
    số điện thoại tư vấn luật
    thành lập công ty

    Trên đường, hắn lấy ra Tôn Hồn Phiên, rút ra hồn phách của lão giả am hiểu chạy trốn ở vùng đất Yêu Linh năm đó. Sau khi tra xét, hắn đem thần thông chạy trốn của người này, ghi tạc ở trong lòng.

    Những thần thông của người này năm đó, khiến Vương Lâm khắc sâu trong ký ức, nếu không phải sự việc không ngừng, đã sớm tĩnh tâm nghiên cứu một phen.

    Dần dần, Vân Hà Tinh càng ngày càng gần, hơn nửa tháng sau, sương mù dày đặc đặc

    ReplyDelete